Ερωτήσεις πριν προσλάβετε έναν συγγραφέα άρθρων – content writer

Posted by admin on

Αν έχετε μια επιχείρηση, αυτό που χρειάζεστε δεν είναι ΜΟΝΟ η ιστοσελίδα! Χρειάζεστε μια ιστοσελίδα με πλούσιο περιεχόμενο το οποίο θα είναι καλογραμμένο και εύκολο να μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη.

 

Πέρα από τις κλασσικές υπό-σελίδες που θα έχετε όπως «Επικοινωνία» , «About us» , «Για την εταιρεία μας» και άλλες παρεμφερή, θα πρέπει να αφιερώσετε ένα σημαντικό κομμάτι της σελίδας σας στο blogging και στην συγγραφή περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας.

 

Το blogging είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε το brand σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του.

 

Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων το website σας να έχει ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο. Αυτό θα βοηθήσει την άνοδο της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως το Google.

 

Πως όμως αποκτάτε εξαιρετικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας; Ένας τρόπος θα ήταν να το γράψετε εσείς οι ίδιοι και υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που τα καταφέρνουν περίφημα και αποτελεσματικά. Τι γίνετε όμως όταν δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος και το περιεχόμενο θα πρέπει να γραφτεί από κάποιον άλλον;

 

Στην πραγματικότητα πάνω από το 90% όλων των ιστοσελίδων αποτυγχάνει. Γιατί; Αν και υπάρχουν διάφορες αιτιολογίες, η πιο κοινή είναι ότι η ιστοσελίδα που αποτυγχάνει, πάσχει από αρκετό ποιοτικό περιεχόμενο.

 

Η συγγραφή μεγάλου περιεχομένου είναι δύσκολη δουλειά και η μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη μέσα από τακτικές inbound marketing είναι μια πραγματικά σκληρή εργασία.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που όλο και περισσότερες ιστοσελίδες αναθέτουν την συγγραφή περιεχομένου σε εξειδικευμένες εταιρείες ώστε να έχουν έτοιμο επαγγελματικό περιεχόμενο άμεσα και σε μεγάλες ποσότητες.

 

Γιατί η πρόσληψη μιας εταιρείας συγγραφής άρθρων είναι τόσο σημαντική

 

Είτε η επιχείρησή σας είναι μικρή, μεσαία ή μεγάλη, αν δεν βρίσκεστε στο διαδίκτυο και σε σημεία να σας βρούνε – δηλαδή σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης – τότε έχετε αποτύχει στο διαδικτυακό κομμάτι.

 

Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από το 80% των καταναλωτών, πριν προβούνε σε κάποια αγορά πραγματοποιούν μια online έρευνα.

 

Φανταστείτε λοιπόν να σας αναζητούν οι πελάτες και εσείς να μην είστε εκεί!

 

Πως μπορείτε να το αλλάξετε αυτό; Μα φυσικά έχοντας ποιοτικό, στοχευμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας!

 

5 ερωτήσεις που θα κάνετε στον εαυτό σας, πριν την πρόσληψη μιας εταιρείας ή ενός επαγγελματία content writer.

 

  1. Ποιοι είναι οι στόχοι γι’αυτό το project ;

 

Πριν ξεκινήσετε κάθε project, θα πρέπει να ορίσετε κάποιους στόχους. Για παράδειγμα την αύξηση των leads μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών, την μετατροπή των ήδη υπάρχων επισκεπτών σε πελάτες, κ.ο.κ.

 

Αν μπορείτε να ανταπεξέλθετε μόνοι σας στους στόχους του project, τότε δε χρειάζεται να αναθέσετε τις εργασίες σε μια εταιρεία.

 

Αν όμως πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε λόγω χρόνου ή όγκου εργασίας, τότε θα πρέπει να κάνετε outsourcing το κομμάτι της συγγραφής περιεχομένου σε μια εταιρεία Digital Marketing που ασχολείται αποκλειστικά και στοχευμένα με ενέργειες inbound marketing και συγγραφής άρθρων.

 

  1. Μπορώ να το κάνω μόνος μου;

 

Σε συνέχεια της παραπάνω ερώτησης, η 2η ερώτηση που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι αν μπορείτε να ολοκληρώσετε το project μόνοι σας. Αν έχετε δηλαδή τις γνώσεις και τον χρόνο ώστε να κάνετε μόνοι σας όλες τις απαραίτητες εργασίες για την συγγραφή περιεχομένου.

 

  1. Ποιο είναι το συνολικό budget

 

Αν αποφασίσατε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία digital marketing τότε σκεφθείτε το συνολικό budget που θα διαθέσετε για όλες τις καμπάνιες στο διαδίκτυο. Δεν είναι μόνο δηλαδή η συγγραφή περιεχομένου αλλά και το inbound marketing όπως επίσης και το SEO, η προώθηση ιστοσελίδων , κ.α

 

Το συνολικό budget θα διευκολύνει τόσο εσάς, όσο και την εταιρεία Digital Marketing ώστε να βγάλει το καλύτερο δυνατό πρόγραμμα και να έχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα στην καμπάνια σας.

 

  1. Ποιος θα επιβλέπει το έργο;

 

Θα είναι κάποιος από το προσωπικό σας που θα επιβλέπει το έργο και την καμπάνια ή εσείς το ίδιος;

 

Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός στο χώρο του digital marketing ώστε να επιβλέπει την διενέργεια των έργων.

 

Συνήθως η εταιρεία που θα συνεργαστείτε, θα σας στέλνει λεπτομερής αναφορές που θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που γίνονται καθώς και τα αντίστοιχα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης – δηλαδή πόσο άλλαξαν τα rankings και οι κατατάξεις της ιστοσελίδας.

 

Στην ιδανική περίπτωση, η εταιρεία σας θα πρέπει πάντα να έχει ένα άτομο να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί το περιεχόμενό σας καθώς και όλες τις ενέργειες SEO και προώθησης ιστοσελίδων που διενεργεί η εταιρεία digital marketing.

 

  1. Τι keywords – λέξεις κλειδιά – θα στοχεύσετε

 

Ίσως η κρισιμότερη ερώτηση, που αν δεν έχετε γνώσεις δεν μπορείτε να την απαντήσετε μόνοι σας!

 

Η συγγραφή περιεχομένου και το SEO δεν είναι το ίδιο πράγμα, όμως συνδέονται ειδικά μέσω του inbound marketing. Τι είναι το inbound marketing; Είναι όλες εκείνες οι τεχνικές που πρέπει να γίνουν και περιλαμβάνει την συγγραφή περιεχομένου, τον διαμοιρασμό και την προσέλκυση επισκεπτών με στόχο την μετατροπή σε πελάτες.

 

Το πρώτο βήμα σε μια καμπάνια περιεχομένου είναι η εύρεση των λέξεων κλειδιά που στοχεύουμε.

 

Τα καλά νέα είναι ότι μια εξειδικευμένη εταιρεία Digital Marketing θα βρει αυτές τις λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι υποψήφιου πελάτες σας, μέσα σε ελάχιστες ώρες.

 

Η εταιρεία που θα συνεργαστείτε θα σας προτείνει ποιες λέξεις κλειδιά πρέπει να στοχεύσετε και σε ποιες έχετε πολύ μεγάλες πιθανότητες να βγείτε νο1 αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.

 

Η συγγραφή περιεχομένου είναι μια δύσκολη διεργασία και θεωρείτε το κλειδί στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας. Χωρίς πολύ και ποιοτικό περιεχόμενο, η ιστοσελίδα σας δε θα μπορέσει να σταθεί επάξια στον χώρο του διαδικτύου.